čtvrtek 24. listopadu 2016

Rozhovor s Václavem Polákem

Po odstoupení Marie Bitové z pozice Nejvyššího upíra je Praha poněkud nejistá, kdo bude jejím nástupcem. Přinášíme vám rozhovor s jedním z kandidátů, Václavem Polákem, hlavou Nočního klubu.

JP: Dobré odpoledne, mohl byste se pro naše čtenáře vyjádřit ke stávající situaci mezi upíry?

VP: Jistě, velice rád vysvětlím jak to momentálně vypadá.

JP: Slečna Bitová odstoupila a kandidáti na post Nejvyššího upíra jsou momentálně dva, je to tak?

VP: Ano a ne. Stát se Nejvyšším upírem může každý z nás, pokud je dostatečně prospěšný pro naši komunitu. Nicméně si dovolím říci, že já a slečna Zychová jsou nejvíce očekávané možnosti.

JP: Znamená to, že vy dva jste nejprospěšnější?

VP: Neříkal bych nejprospěšnější, možná se objeví nějaký lepší kandidát. Nicméně ano, za sebe můžu říct, že se snažím být prospěšný co nejvíce. Koneckonců, kdo zná mou minulost, ví, že jsem býval ten nejposlednější z posledních a musel jsem toho udělat mnoho, abych se dostal tam, kde jsem teď. Vždy mi jde primárně o dobro upíří komunity a o to, aby se i ti slabší z nás cítili plnohodnotnými členy. Momentálně zařizuji několik řekněme užitkových budov pro upíry, ve kterých se budou cítit bezpečně.

JP: Můžete to upřesnit?

VP: Nebudu zabíhat do úplných podrobností - právě kvůli tomu, aby o nich věděli pouze upíři a tím pádem byli co nejvíce v bezpečí. Nicméně co mohu říct je to, že účelem bude, aby se zde scházeli všichni upíři. Bez ohledu na to k jakému klubu patří, nebo jaké jsou jejich politické názory.

JP: Teď z trochu jiného soudku - jistě jste viděl video ve kterém jste, řekněme, hlavní hvězdou.

VP: To mi pochopitelně neuniklo. Mám rád satiru a video mě neurazilo. Jen bych si dovolil několik věcí uvést na pravou míru: Rozhodně nechci stavět zeď kolem Holešovic ani jiných čtvrtí a rozhodně nejsem pouze loutka Evy Schwarzkoppové. Někteří upíři namítají, že jsem ovlivněn tím, že sloužím v Denní hlídce. Je to naopak výhodou, neboť mohu případné problémy řešit rychleji.

JP: Chtěl byste ještě něco vzkázat?

VP: Ano. Zde doufám budu mluvit i za slečnu Zychovou: Chtěl bych vzkázat celé upíří komunitě, aby své politické názory řešila v klidu a bez zbytečného násilí. Co si budem povídat, žádné nepokoje si myslím nikdo z nás nepřeje.

JP: Děkuji za rozhovor.

17 komentářů:

  1. tak ňák mi příde, že se zapoměli zeptat proč pustil toho upírovraha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, když teda slouží v DH a tvrdí, že může problémy řešit, proč to nevyřešil?

      Vymazat
    2. A proč něco nedělá s těma zmrdama v Holešovicích?

      Vymazat
    3. A proč něco nedělá s těma zmrdama ve Stodůlkách?

      Vymazat
  2. Ať se stalo, co se stalo, to je mi celkem šumák. Co mně zajímá je, co by dělal Polák na pozici nejvyšího? Má snad nějakou vizi, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Pane Poláku, jste ostuda naší společnosti!

    OdpovědětVymazat
  4. bla bla bla. nezapomeli jste dopsat ze jde o komercni sdeleni?

    OdpovědětVymazat
  5. Je to smutný, ale cokoliv je lepší než Lexa a ti její svalovci. Já jsem s ním, žij a nech žít.

    OdpovědětVymazat
  6. To video byla fakt trapárna pro puberťáky, neumíte se chovat dospěle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady jsi na internetu, tady se nikdo nechová dospěle ;)

      Vymazat
    2. Kromě Zychový, že jo. Ta je superdospělá a superrozumná a vůbec nejvíc nejlepší. Leda že by nebyla.

      Vymazat
  7. To jsou pěkný spousty sladkejch řečiček. Ale jak nás historie učí, tohle může skončit jen dvěma způsobama. Politickou vraždou nebo politickou svatbou. Pro dva šéfy v tomhle městě prostě není místo, buďto to dají dohromady, nebo jeden musí skončit v kanále, a dokud se to nestane, na ulicích bude bordel.

    OdpovědětVymazat