pátek 12. listopadu 2021

 Vážení pražští Jiní,


rádi bychom vás informovali o nových skutečnostech, které se v poslední době objevily na špičce pražské upírské komunity.

Nejtemnější města Prahy, zástupce Nejvyšší upírky a šéf upírského gangu Noční klub, Václav Polák, se rozhodl pro Noční klub jmenovat svého zástupce. Tímto zástupcem bude Dominika Vörösmarty-Konrádová, šéfka operativy DH, a bude se věnovat zejména vnitřním záležitostem gangu.


Polák vysvětlil, že pro pražské upíry se tímto mění jediné: Vörösmarty-Konrádová není zatížená agendou spojenou s funkcemi, které on sám vykonává, a tedy se bude moci členům Nočního klubu věnovat s nebývalou péčí a svědomitostí. Vzhledem k jejich úzkému kontaktu při plnění hlídkařských povinností zároveň nehrozí, že by záležitosti, které vyžadují přímo jeho vyjádření, nabraly zbytečného prodlení.

Dále uvedl, že na štábu DH jsou nadále vítáni všichni upíři (stejně jako ostatní Jiní) bez ohledu na příslušnost k tomu či onomu gangu. Zdůraznil, že jak on sám, tak Vörösmarty-Konrádová úzce spolupracují s Lexxou Zychovou a udržují s ní dobré vztahy jak v profesionální, tak v osobní rovině, a jakákoliv nevraživost mezi gangy tedy rozhodně není na pořadu dne.


Dominika Vörösmarty-Konrádová poskytla Jiné Pravdě následující vyjádření k nově záskané funkci:

“K pozícii som sa dostala tak trochu neočakávane - pôvodne som sa Václava iba opýtala, či by som mohla vstúpiť do Nočného klubu. Jeho reakcia ma prekvapila - ponúkol mi post zástupkyne a požiadal ma, aby som od neho prevzala internú agendu gangu.

Kedysi som pôsobila u Svätých - potom sa ale v upírskej komunite odohralo niekoľko zásadných zmien a ja som trochu stratila dôveru v upírsku pospolitosť. Odvtedy ma sprevádzal pocit nezaradenosti, hoci som stále túžila prispieť pražským upírom k lepšiemu životu svojou troškou. 

Nedávno nadobudnutá pozícia šéfky operatívy DH mi pomoc upírom samozrejme umožňuje, ale vyžaduje, aby som svoju pozornosť venovala všetkým Iným bez rozdielu a v rámci snahy o spravodlivé riešenia mi nedáva priestor sa špeciálne venovať upírom. Oproti tomu zastupovanie šéfa Nočného klubu je priamo cielené na tích členov našej spoločnosti, ku ktorím mám najbližšie.

Pražskú upírsku komunitu považujem za jednu veľkú rodinu, v tejto chvíli iba rozdelenú na dva rody - a tieto rody rozhodne nie sú Montekovia a Kapuleti. Svätí a Noční klub udržiavajú blízke vzťahy, a hoci sa sem tam nezhodneme, vo výsledku nám ide všetkým o to isté - chceme, aby sa nám v Prahe lepšie žilo.









Placená Inzerce

4 komentáře:

  1. Upíři byli a budou odpad světa jiných. Pijavice zasrané. Jiná Pravda upadá když dává prostor takovým jako je ta hnusná upírka z Maďarska.

    OdpovědětVymazat
  2. Furt samý upíři sou pijavice, upíři sou pijavice ale potkaliste už na ulici ožralýho obrateně? Všichni chlastaj první ligu a myslej si jaký sou to borci!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jó, Dominika je moje hrdinka!!!!

    OdpovědětVymazat