neděle 29. listopadu 2015

Vyjádření k článkům se štítkem "psáno anarchisty"

Vážení čtenáři,

v posledních dvou dnech jsem se dvakrát stala obětí útoků skupiny Jiných, kteří chtějí svrhnout Velkou dohodu a Hlídky. Poprvé mě v pátek večer přinutili vydat článek s názvem "Výzva všem pražským jiným!!!". Podruhé si vzali i hesla a změnili je, abych nemohla stahovat jejich články, a vydali články "Nová pravda" a "Dohoda je zlo" a také videa "Frau Lávková sagt die Warheit!"a "Rysava interview."

Dnes se mi podařilo obnovit svůj přístup k editování JP a zařídila jsem, aby nebylo znovu možné ji znovu jednoduše převzít a použít k šíření absurdní ideologie.

Distancuji se od všech výše jmenovaných článků a videjí a prohlašuji, že s nimi nemám nic společného, nevytvořila jsem je a byly vytvořeny a uveřejněny proti mé vůli.

Jiná pravda od teď bude fungovat jako dříve.

Děkuji za pochopení,
Denisa Lávková, šéfredaktorka JP

Žádné komentáře:

Okomentovat