sobota 7. května 2022

Prohlášení Nejtemnějšího města Prahy

(DH) Prohlášení Nejtemnějšího města Prahy

S okamžitou platností přechází funkce mé zástupkyně na nynější šéfku operativy Josefínu. Tento přenos funkce je dočasný a o navrácení Petru Kreuzwaldovi vás budeme informovat.

Václav Polák,
Nejtemnější města Prahy

12 komentářů:

  1. ciwe koho to zajímá, michcem módní policiji

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Je tohle pro vlkodlaka kompliment, nebo urážka??

      Vymazat
    2. Josefína hlavně není zrovna nejchytřejší štěně v košíku... a to je přitom u zablešenců (temných i světlých) laťka dost nízko.

      Vymazat
    3. <3 Josefína

      Vymazat
    4. Josefína mě zachránila a dělá všechno co může pro vlkodlaky. Je to můj hrdina!

      Vymazat
    5. Co prosímtě dělá Josefína pro vlkodlaky? Ta dělá leda matraci Polákovi. Jo Vlčice, ta se za nás uměla pořádně postavit, to byla pořádná alfa!

      Vymazat
    6. Když už, tak by dělal Polák matraci Josefině

      Vymazat
    7. Tak vona hlavne neni Alfa, tak co by jako měla dělat? Maká pro hlídky. Ale mýho brachu vysekala z lochu a to to měl dost nahnutý. Já bych ji jako Alfu bral, koho ted jako jinýho že jo.

      Vymazat
  3. Tvoje baba je stene v kosiku

    OdpovědětVymazat
  4. Josefína je jednička

    OdpovědětVymazat
  5. Hele co kecáš o čem nevíš. Mě zachránila život, když po mě šlo několik debilů, co by mě sfoukli jak svíčku. Hlídky nemohly dělat nic, páč prý Dohoda a kecy. Josefina mě z toho vysekala.

    OdpovědětVymazat