neděle 21. dubna 2024

Prohlášení Denní Hlídky

(DH) Vážení Jiní města Prahy,

z různých zdrojů se k nám dostávají zkazky o jistém znepokojení v naší Jiné komunitě. Rádi bychom Vás touto cestou ujistili, že Denní Hlídka je zde pro Vás a vyslechneme si Vaše podezření a trápení, i když nemáte důkazy o konkrétním přečinu proti Velké Dohodě. Pokud se vám ztratil známý či člen rodiny, byli jste svědky nějakého podivného supernaturálního jevu, nebo jste zaznamenali neobvyklé chování šera, neváhejte se na nás obrátit.

Ozvat se nám můžete na tel. 739 438 774, samozřejmě je také možné zastavit se osobně na štábu DH na známé adrese. Naši operativci se Vám budou věnovat s veškerou potřebnou péčí bez ohledu na vaši kategorii či příslušnost ke Tmě nebo Světlu.

Za Denní Hlídku Praha
Josefina
Zástupce Nejtemnějšího

136 komentářů:

  1. O žádném znepokojení jsem nevěděl, dokud nevyšlo toto prohlášení. Nyní jsem znepokojen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlet v Praze je znepokojující.

      Vymazat
    2. Ale třeba v Českých Budějovicích by chtěl žít každý!

      Vymazat
  2. Můj vlkodlačí partner prdí častěji než obvykle. Možná na NH mrví náhrady nějaký jejich nováček. Je to důvod k znepokojení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je tam nějakej Potter či co. Ale nevim, jestli je dělal von.

      Vymazat
    2. Slyšel jsem něco o dealování čaje. Má to nějakou souvislost nebo je to píčovina?

      Vymazat
    3. Já ho viděl v parku nad mandalama po čajáku, jak tam zoufale sedí s hlavou v rukách. Byl tam i nějakej aditivák. Asi to souvislost má.

      Vymazat
    4. jo jo, ten Potter prej dealuje divné čaje, hovoril to kamarád kamaráda...a prej po tom jeho čaji se posral a pochcal. jako fakt, ať se vosypu na řiti, když lžu

      Vymazat
    5. voni do tocho ircite daaj asbest, ja kdis si tu dam, tak se taky vosipu na zadku a taky som se zechcal a zesral

      Vymazat
    6. Ech, spíš si myslím, že to zvrtal a dostal pojeb. Nicméně to stále znamená, že NH dělá nekvalitní náhrady.

      Vymazat
  3. Zaznamenal jsem podivné chování jednoho z hlídkařů NH. Zasunul si ukazováček do levého nosního otvoru, načež s tímto prstem prováděl levotočivé pohyby. Je to nějaký jejich nový rituál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A byl to pravý nebo levý ukazováček? Na ruce nebo na noze? Samé otázky!

      Vymazat
    2. Těžko říct. Ale chceme tyto podezřelé rituály vůbec replikovat?

      Vymazat
  4. Co já vim. Omítka chutná furt stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva na vlasy taky.

      Vymazat
    2. Máte divný chutě.

      Vymazat
    3. jya preferujy asbest

      Vymazat
    4. jO, AzBESt je FAjN a JeeeŠTě řEdiDLO jE SUPeR

      Vymazat
    5. ředidlo se předci čmuchá, to ví každý štěně

      Vymazat
    6. dej si panák ředidla a trošku asbestu a uvidíš kouzlo nevídané

      Vymazat
    7. uvidíš Kristu na koštěti

      Vymazat
    8. každej přeci ví, že omítka se šňupe.

      Vymazat
    9. Nebo Kristu na Polákovi

      Vymazat
    10. Kristu na Polákovi? máš fakt divný fantazie

      Vymazat
    11. A náhrada od NH se pije, čuchá, šňupe, nebo raději rovnou vyhazuje do koše?

      Vymazat
  5. Na DH se nějak množí švarní chalani. Dřív stál za hřích leda tak ten rysodlak. CO SE DĚJĚ? CHCI ODPOVĚDI! Možná bych měla nahlásit vás!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rysodlak? Jakože Jičínský? To nemůžeš myslet vážně.

      Vymazat
    2. Má krásně chlupatý ouška.

      Vymazat
    3. Hele, já souhlasim. Normálně když vidím toho jejich novýho mága, tak se mi podlamujou nohy.

      Vymazat
    4. A co teprv Polák. A jestli teda nepigluje Kauckou tak je volnej

      Vymazat
    5. Polák? Vždyť je takovej... maličkej.

      Vymazat
    6. Chlupatý ouška? Well, who am I to kinkshame.

      Vymazat
    7. Poláka sem viděl na jedny party nočního klubu a teda rozhodně bych neřekl že je malickej

      Vymazat
    8. Jestli mi jako rozumis

      Vymazat
    9. Polte Voláka! Ne, really. Je k sežrání. Nebo je lepší se od něj nechat sežrat?

      Vymazat
    10. ste moc horny.. go touch grass, nebo volám bonking police

      Vymazat
    11. Moc chlupů, ale ten jejich vykladac je docela sukezni

      Vymazat
    12. Kterej? A co znamená sukezni?

      Vymazat
    13. Z jaký seš planety, že neznáš slovo šukézní? Also, já jsem na blondýny. Maj tam nějakou? Nebo zrzku. Zrzky taky fajn.

      Vymazat
    14. No, blondýnu by měli, ale tu fakt nechceš, věř mi. A na zrzky ser, ty mají neandrtálský geny.

      Vymazat
    15. šukézní - však to je takový jebavý, hej. A ten jejích dlouhán vykládač má takový jebavý pohled. A prej má i sexy mozek

      Vymazat
    16. Co máš proti neandertálcům, jseš snad zkurvenej rasista?

      Vymazat
    17. Jebavý? Na to bych odpověděla jedním z předchozích komentářů - fuj. To radši ten azbest.

      Vymazat
    18. Neandrtálci se rádi kopou v hlíně. není ta zrzka náhodou archeolog?

      Vymazat
    19. Já myslel, že je hlídkařka? Ale jebavá určitě bude.

      Vymazat
    20. Blondýna na DH není jen jedna! Ale všechny baby na DH jsou šukézní samozřejmě, jen ne každá má zájem o chlapy, chápete jako.

      Vymazat
    21. Tam je nějaká nová blondýna?

      Vymazat
    22. tak když maj v operative psychologa, tak proč ne archeologa?

      Vymazat
    23. K té blondýně: Jo, něco takovýho jsem zaslechl.

      Vymazat
    24. Ke které z nich?

      Vymazat
    25. No, že je tam nová nějaká. Víc nevím, někdo ano?

      Vymazat
    26. Ta, co působí jako manic pixie. Jakože není to pro každýho, ale já bych si třeba říct dal.

      Vymazat
    27. Jo, ty myslíš tu druhou. Tak to nevim. Tu sem neviděl.

      Vymazat
    28. Manic pixie? Kámo, do not stick your dick in crazy.

      Vymazat
    29. Musel jsem si googlit, co je to sakra manic pixie. Nemyslíš spíš yandere?

      Vymazat
    30. A co je to yandere? Mluvte tu česky kurde.

      Vymazat
    31. Blondýna, kterou nikdo nikdy neviděl. Ahá? Blondýny jsou lež!

      Vymazat
    32. No, když jsem pogooglila slovo yandere, což ty očividně neumíš, tak na mě vyskočily holčiny od krve. To asi dává smysl, když furt někoho zvedá z agónie.

      Vymazat
    33. No, já bych tu debatu vrátila zase k chlapům. Pokud byste si měli vybrat, půjdete do dlouhovlasýho hlídkaře, nebo spíš krátkovlasýho?

      Vymazat
    34. A o který se mluví? O tý starý nebo o tý nový?

      Vymazat
    35. No krátký asi lepší ne? I když hlavní jsou aspoň nějaký vlasy

      Vymazat
    36. Já radši dlouhý. Co ten novej šéf operativy?

      Vymazat
    37. O tý starý. Teda ona nevypadá staře, podle toho, jak se chová, jí bude spíš tak 15. Teda, 15 jí asi taky nebude... kdy vlastně může Jiný vstoupit do hlídky, v 18? Tak to jí musí být přes dvacet.

      Vymazat
    38. Není pevná věková hranice. Záleží na rozhodnutí Nejtemnějšího/Nejsvětlejšího.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. chceš říct, že to zavání NH?

      Vymazat
    2. Já bych to na tak lehkou váhu nebral. Ale každého věc. Já impotentní nebudu...

      Vymazat
    3. Jakože když vstoupíte do NH, tak budete impotentní? Nebo už musíte být impotentní?

      Vymazat
    4. Spíš nesmíš být kompetentní.

      Vymazat
  7. Hlídky představují znepokojení samy o sobě. Přestaňte kouzlit a všem bude konečně líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, a 5G sítě šíří mor.

      Vymazat
    2. Jednou i nevěřící uvěří

      Vymazat
    3. Až budou prasata lítat!

      Vymazat
    4. naopak. až přestanou

      Vymazat
    5. a budou mít takový ty zahnutý zuby nahoru?

      Vymazat
    6. Když vypijoi dost ředidla s azbestem, tak určitě

      Vymazat
  8. Vlkodlaci moc prdí, to vyvolává všeobecné znepokojení. Přesídlit je mimo Prahu, třebas do Brna, tam se to ztratí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemusíme snad hned sahat k nejkrajnějším řešením ne?

      Vymazat
    2. Můžou za to náhrady od NH. Nejsem proměněc, ale jednu jsem zkusila a prděla jsem po ní tři dny v kuse.

      Vymazat
    3. Další důvod proč jíst zdravě a přirozeně a nelejt do sebe kdovíjaký chemický sračky! STOP podřadným náhradám!

      Vymazat
    4. Tvoje baba patří do Brna

      Vymazat
    5. I tvoje máma může žít v Brně, pokud se bude dostatečně snažit. Stačí koupit lístek do naší nové loterie "Vypadni z Prahy, kreténe!" Každý první lístek vyhrává! A to se vyplatí, Horste!

      Vymazat
    6. Kdo prdí, ten žije!

      Vymazat
    7. SDÍLEJTE!!!!!!!! Náhrady. Označené. QRKódem!! Obsahují. Škodlivé! Grafenové. NANOBOTY!!!!!! Po. Aktivaci. QRKódem. Způsobí. Zvýšenou. AGRESIVITU!!! Dále. Plynatost. Dále. Svědění. Konečníku. Dále. Tvorbu. Zpěněných. Slin. Dále. Smrt!!!!! A. Zápach. Z. Úst. BOJKOTUJTE!!!! Takto! Označené! Náhrady!! Nás. Nedostanou!

      Vymazat
    8. Taky mi bylo blbě po náhradě. Ale asi byla spíš jen zkažená. Byla v tý kredenci už fakt dlouho.

      Vymazat
  9. Sem byl jednou za Josefinou a moc mi pomohla! Je to láska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máš rád chlupatý ouška?

      Vymazat
    2. Proč zůstávat u oušek, že.

      Vymazat
    3. Urazí se vlkodlačice když jí řekneš že je kočka?

      Vymazat
    4. Náhodou, DH umí pomoct. Mě jednou léčila ta jejich zmatená blondýna, ale udělala to tak rychle a precizně, že jsem měl pocit, jako by mě ten kokot duelant vůbec nepobodal.

      Vymazat
    5. Vlkodlacice se uráží když ji budeš srovnávat s nakejma kockovobratenkama vole

      Vymazat
    6. Josefina je nejlepší, prostě jednička

      Vymazat
    7. Josefína je nejroztomilejší.

      Vymazat
    8. Ale nemá zas takovej zadek aby jste se do něj vešli všichni

      Vymazat
    9. máš rád velký zadky?

      Vymazat
    10. Velký zadky jsou nejlepší samozřejmě.

      Vymazat
    11. ne v případě, že si v klidu sedíš v metru a začnou se na tebe nevyžádaně lepit.

      Vymazat
    12. Tak to samozřejmě, ale v tom případě jsou špatný i malý zadky. Jakýkoliv cizí zadek v mé blízkosti v MHD není příjemný zážitek.

      Vymazat
  10. Hrozně mě zneklidnuje vedení NH, třeba taková Krista je zarucene reptilian. SDILEJETE NEZ TO SMAZOU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, Kristička je kočička <3 <3 <3 <3 Nejvíc zbožňuju, ňůůů. Ta je tak fluffy, že nemůže být reptilián! Reptiliání jsou holohlaví, jako třeba Hrabal.

      Vymazat
    2. KRISTU NA HRAD

      Vymazat
    3. Kristu na hrách...

      Vymazat
    4. Upíři a vlkodlaci nesmí jíst jiné. Ani na hrachu.

      Vymazat
    5. Tak když hrozí, že se přiotráví náhradou od NH...

      Vymazat
  11. Ty jo, ty jako drbeš Kristinu čičinu, co? To se Richard bude zlobit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krista má kočku? Proč jsem ji ještě neviděl?

      Vymazat
    2. Protože Novotný žárlí a Kristinu kočku schovává, aby ji neviděl nikdo jiný.

      Vymazat
  12. WTF je jaro děte si zašukat někam na louku a neonanujte tu v komentech dmnti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rad bych ae umrzli by mi koule bro

      Vymazat
    2. si je pak nech obnovit

      Vymazat
    3. Na DH ti koule obnoví, ale musíš mít koule na to, abys přiznal, že nemáš koule

      Vymazat
  13. Představa, že by se mi věnoval s veškerou potřebnou péčí operativec DH, mě znepokojila nadmíru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako tam dole?

      Vymazat
    2. Hlavně tam dole.

      Vymazat
    3. A kým se chceš nechat opečovávat?

      Vymazat
    4. Tak Nejtemnější vypadá dosti bratelně nebo ne?

      Vymazat
    5. Hele, Nejtemnější spíš vypadá jako někdo, kdo se nechá opečovávat. Mně osobně to ale takhle vyhovuje.

      Vymazat
    6. No nevim, mně spíš přijde, že má tvrdou ruku, jestli chápeš, jak to myslím. ;)

      Vymazat
    7. Ne ne ne, on se tak jako tváří, aby to nebylo nápadný, protože je na postu Nejtemnějšího, to prostě musíš udržovat nějakou tu image, ale ve skutečnosti by byl nejradši, kdybys ho přivázala k posteli a dělala mu... věci. Na tohle já mám čmuch. Rawr.

      Vymazat
  14. No tak já bych začal u vlkodlaků na DH, který by se konečně mohli odnaučit prdět v naší přítomnosti! Už třikrát nám to zahlásilo biologický poplach! Praha je neobivatelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně si myslím, že to není jejich chyba

      Vymazat
    2. Ne, je to tím, že nejsou licence na jídlo a tak musí pít ty hnusky
      Posledního člověka jsme měli před týdnem a ty náhrady nechutnají nikomu

      Vymazat
    3. Já je mám rád. Neurážej náhrady

      Vymazat
    4. Ty je určitě žereš i s tím papírem

      Vymazat
    5. Náhrady s pepřem a citronem jsou nejlepší. Eura na nic jiného nejsou a komu se to nelíbí, tak máte smůlu.
      Rozhodl jsem se, že s okamžitou platností ukončuji platnou dohodu o lovu.

      Vymazat
    6. jenom slisim slkovo nahrada a zvracim

      Vymazat
  15. A teď musím na večerníček, hned!

    OdpovědětVymazat