sobota 20. dubna 2024

Prohlášení Nového Nejtemnějšího

(DH) Vážení Světlí i Temní města Prahy,

rád bych vám tímto oficiálně sdělil, že jsem byl jmenován do pozice Nejtemnějšího Města
Prahy a od dnešního dne 19. 04. 2024 se ujímám své funkce. Je mi velkou ctí, že tento post
budu zastávat po druhém nejdéle sloužícím Nejtemnějším Václavovi Polákovi.

Do role svého zástupce jsem se rozhodl jmenovat dlouholetou členku vedení Denní hlídky
Praha Josefínu. Na post šéfa Operativy Denní hlídky dochází ke změně a moje volba padla
na nadějného Williama Zruče.

Předchozí vedení pro Prahu udělalo mnohé a já se budu snažit naplnit důvěru, kterou do mě
Hlídka vložila.

Věřím, že Prahu čekají nové záčatky [sic], ale hlavně pokračování v pomyslném odkazu
předchozích Nejtemnějších.

Fabián Wünder
Nejtemnější

6 komentářů:

  1. Král je mrtev, ať žije král!

    OdpovědětVymazat
  2. Na Poláka se ty puny dělaly samy, ale co mám sakra vymyslet na pitomý jméno jako Fabián? Pavián?? To je láme.

    OdpovědětVymazat