středa 18. března 2015

Prohlášení Nejvyšší upírky města Prahy všem upírům v Praze

Vyhrožování bývalého šéfa Svatých beru vážně, ale nenechám se jím zastrašit. Já jsem vaše Nejvyšší a nebudu poslouchat rozkazy nikoho. Přísahala jsem, že se o vás postarám a udělám vše, aby jste tu byli v bezpečí. Pokud se někdo nebo něco se mě pokusí zastavit, nebo zničit mé snahy, bude okamžitě zastaven a potrestán.
Momentálně podnikáme všechny potřebné kroky k zastavení únosů upírů a odhalení viníka. Pokud zjistíme, že za těmito zmizeními je Petr Kosý, bude předán spravedlnosti.
Kdokoliv bude mít informace o momentálním pobytu Petra Kosého, ať mě okamžitě kontaktuje.
Alexandra Zychová převzala velení Svatých již před týdnem na mou žádost.

Marie Bitová, Nejvyšší upír města Prahy

Žádné komentáře:

Okomentovat