úterý 17. března 2015

Puí! Puí! Puí! aneb teambuilding DH

Zelená a modrá světla ve křoví. Plížící se postavy. Zvuky urputné palby. Pípání aktivovaných štítů. Vítězné výkřiky a zklamané úpění. Na konci není tunel a světlo, ale mnohobarevné blikání.

V sobotu 14. února uspořádala DH pro své operativce oblíbený teambuilding ve formě lasergames. Začalo se okolo půl jedenácté večerní v Riegrových sadech. Systém, kterým teambuilding probíhá, je následující - uvedu příklad z praxe zažité na vlastní kůži.

"Hele, Deniso, víš o tom, že se chováš jako kurva?" ušklíbla se Aneta a udělala pár kroků k novinářce.

Následovala spíše pobavená výměna nadávek a přeupřímných názorů jedné na druhou, ale když slečna Radová prohlásila, že ji vlastně docela uráží, že někdo jako já je vědma - moment, že jsem vůbec temná - usoudila jsem, že je čas ji vyzvat na duel.

Jako vyzyvatelka jsem si pak mohla vybrat prvního člena trojice, který mě má hájit. Aneta si zvolila dalšího a tímto způsobem jsme naplnily počty týmů. Byly rozdány zbraně a naši obhájci vyběhli do mokrého křoví mezi asfaltovými cestičkami.

Souboj byl skutečně napínavý, bojovníci postupně vypadávali ze hry, nervy tekly, každá jsme držela palce svému týmu... Nutno přiznat, že Aneta zjevně zvolila schopnější hráče, neboť její čest byla obhájena... Na druhou stranu, u mně jako u novinářky možná není co obhajovat.

Duelů se samozřejmě odehrálo více, další proběhl například mezi mladšími z operativců DH, vědmákem Vojtou a upírem Tonym. Celá jejich hádka se odehrála v duchu "Yo mama so fat..." Kromě jiného padla i hláška: "Tvoje máma je tak tlustá, že když vleze do moře, Briti ji začnou kolonizovat."

Kromě DH se teambuildingu zúčastnil i doktor Zelený se svou kolegyní Erikou Adlerovou a několik operativců NH. Doktorovo příjmení rozhodovalo při určení barev týmů, přítomnost Světlých zase kontrastovala se strategií přístušníků DH, která spočívá v podvádění, restartování pistolí a jiných levárnách.

Celá akce, i když kvůli nepříjemně sychravému počasí nebyla příliš dlouhá, se setkala s pozitivní odezvou zúčastněných. A upřímně, za poslední dobu jsem nezažila nic tak příjemného jako vrátit se z toho mokra venku trochu unavená na štáb DH a připít si na teambuilding.

Žádné komentáře:

Okomentovat